Kazahstanska turistička zajednica prisvojila je frazu “Vrlo lijepo (Very Nice)” za svoju novu reklamnu kampanju, piše BBC. Ovaj izraz koristi glavni lik filma “Borat”, istoimeni novinar iz Kazahstana.

Prvi dio filma “Borat” izazvao je lavinu negativnih reakcija u ovoj državi, a vlasti su zaprijetile tužbom protiv tvorca Sache Barona Cohena.

Međutim, turistička zajednica ove zemlje odlučila je prihvatiti Borata kao savršen marketinški alat – pogotovo zbog činjenice da je drugi nastavak ovog ostvarenja upravo predstavljen javnosti.

Objavili su niz kratkih videa kojim ističu krajolik i kulturu zemlje, koristeći uz to krilaticu “Vrlo lijepo”. Odgovor korisnika društvenih mreža bio je vrlo pozitivan, mnogi su rekli kako reklame šalju pozitivnu poruku i promovišu film na vrlo lijep način.

“Bravo, sjajan način da obgrlite publicitet koji je stvorio komičar i pretvorite ga u pozitivnu poruku”, navodi se u jednom od komentara.

Kada je prvi film o Boratu objavljen 2006. godine, vlasti su zabranile njegovu objavu na DVD-u, a ljudima je bilo zabranjeno da posjećuju web stranicu ovog ostvarenja. Ove odluke su donesene jer su vlasti u Kazahstanu smatrale da film prikazuje ovu zemlju kao rasističku, seksističku i primitivnu zemlju.

Međutim, kazahstanska vlada se nekoliko godina kasnije zahvalila Cohenu zbog povećanja turizma u zemlji. Prema riječima nekadašnjeg ministra Yerzana Kazykhanova, od objave filma do 2012. godine vizu za ulazak u ovu zemlju je na godišnjem nivou tražilo deset puta više ljudi nego inače.