U Konjicu nas dočekuje Sanjin Bubalo, uvijek nasmijani turistički vodič i vlasnik agencije “Visit Konjic”. Posljednje dvije godine su donijele izazove i promjene u turističkoj ponudi, ali Sanjin ima razloga za optimizam. “Bilježimo 20% rasta u prometu na godišnjem nivou”, poručuje.
“Mi smo se specijalizirali za outdoor turizam, koji je doživio svoj procvat u vremenu pandemije kada su ljudi nastojali otkriti nešto novo, boraviti u prirodi i biti aktivni. Neke od najpopularnijih tura su rafting i kanuing na rijeci Neretvi, planinarenje na planine Prenj, Bjelašnicu, Visočicu i Čvrsnicu, zatim jeep safari ture i posjete planinskim selima i ruralnim područjima uz degustaciju lokalne i domaće hrane”, pojašnjava.
Posljednjih godina Sanjin i njegov tim rade specijalizirane ture za međunarodna tržišta. Vjeruje da Konjic ima šansu ukoliko se nastave razvijati višednevni programi koji će zadržati turiste u ovom kraju.
“Za belgijsko tržite smo radili programe koji su kombinacija outdoor i kulturno-historijskih izleta, kao što su planinarenje, brdski biciklizam, safari ture i posjete gradova BiH i zapadnog Balkana. U proteklom periodu smo radili na razvoju avanturističkih sadržaja i marketinškoj strategiji za privlačenje gostiju iz zemalja EU i regije. Investirali smo u marketing i nabavku profesionalne opreme kojom smo podigli nivo kvalitete usluga i razvili sadržaje koje su na zavidnom profesionalnom nivou. Recenzije gostiju na našim prodajnim kanalima govore u prilog tome. Trenutno razvijamo naše višednevne outdoor aranžmane sa partnerskim agencijama na tržištima zemalja EU”, dodaje Bubalo.
No, razvoj turizma u Konjicu se na zaustavlja na ponudi onoga što priroda već sama nudi. Trenutno je u fazi realizacije priprema “Outdoor Resorta” na području Bijele u dolini planine Prenj.
“Outdoor Resort” predstavlja koncept potpunog ugođaja ljubiteljima adrenalinskog i outdoor sadržaja, kako stranim tako i domaćim turistima.
“Ovaj lokalitet će imati zonu okupljanja, zonu bungalova, gastro zonu, glamping zonu i zonu rekreacije. Prostire se na 10.000m2, u prirodnom ambijentu, i čvrsto sam uvjeren da predstavlja budućnost outdoor turizma u Bosni i Hercegovini. Trenutno pregovaramo sa potencijalnim investitorima, a svakako smo otvoreni i za sve ulagače koji bi bili zaintersovani da se pridruže i podrže ovu ideju”, dodaje Bubalo.
Da je riječ o ozbiljnom poduhvatu potvrđuje i saradnja sa međunarodnim razvojnim projektima, pa je tako “Visit Konjic” podržana i kroz aktivnosti tehničke podrške USAID projekta “Diaspora Invest”.
“Možemo reći da tek dolazi vrijeme koje će pokazati da su potrebna dodatna ulaganja u razvoj outdoor turizma u našoj domovini i da upravo naš projekat će obogatiti ponudu i doprinijeti podizanja standarda i nivoa usluge u BiH. Konjic može biti centar ove vrste turizma”, zaključuje Bubalo.