Promotivni spot Nacionalne turističke organizacije Crne Gore “Crna Gora – Uvijek drugačija“,  dobitnik je nagrade za najbolju kameru na 20. jubilarnom Međunarodnom festivalu turističkog filma – ITF’CRO 2017 koji se održao od 8. do 11. novembra u hrvatskom gradu Solinu, u konkurenciji od preko 300 turističkih filmova iz 80 zemalja svijeta.

20. jubilarni ITF’CRO/Međunarodni festival turističkog filma svake godine privlači sve veći broj producentskih kuća iz cijeloga svijeta koje sa svojim autorima prijavljuju turističke, putopisno-dokumentarne, kulturološke, ekološke filmove. Održava se tradicionalno sa INTERSTAS – Medjunarodnom smotrom turizma, filma, krajobraza i KEA-CRO – Predstavljanjem hrvatskih gradova za Međunarodni Zlatni Cvijet, pod pokroviteljstvom grada Solina, visokim pokroviteljstvom Hrvatskog sabora i predsjednice Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović.

Ovo je druga nagrada koju je osvojio promotivni spot “Crna Gora – Uvijek drugačija”. Podsjećamo da je u martu ove godine tokom sajma ITB u Berlinu u okviru međunarodnog takmičenja The Golden City Gate 2017 ovom spotu dodijeljena nagrada.

O spotu i konceptu

Koristeći kao lajtmotiv jednu riječ, tj. uzrečicu koja se tako često čuje u lokalnom jeziku, a koja ima bezbroj značenja (a nijedno opet sasvim precizno), ova ideja aludira na jedinstven karakter Crne Gore – na vrijednosti u njenoj svakodnevici, koje nije moguće do kraja “prevesti” jednom strancu. On jednostavno mora da ih doživi.

Koristeći se upravo ovom specifičnošću koja se srijeće kod lokalnog stanovništva, kao i raznolikošću i jedinstvenošću predjela i ponude Crne Gore u odnosu na druge destinacije, izgradila se cijela ideja spota.

Kreativni koncept i sinopsis spota uradila je agencija LUNA TBWA, produkciju produkcijska kuća Cinnamon Production i Balkan Media Tim, dok su za glumačku interpretaciju zaslužni glumci Branimir Popović, Dejan Ivanić, Radmila Božović i Sanja Popović.

PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore