Maldivi su na putu da postanu prva zemlja u svijetu koja će putnicima ponuditi program lojalnosti. To znači da će oni koji budu posjećivali ovu ostrvsku državu Indijskog okeana uživati u brojnim pogodnostima.
Program lojalnosti na Maldivima će imati tri nivoa, i to zlatni (Abaarana), srebreni (Antara) i bronzani (Aida). Sva tri naziva za ove programe potječe iz divehijskog jezika, primarnog jezika Maldivaca.
Maldives Immigration, organizacija koju vodi vlada Maldiva, oglasila se na Twitteru pojasnivši kako će ustvari funkcionisati program lojalnosti.
“Turisti će zarađivati bodove na osnovu broja posjeta i trajanja boravka na ostrvu. Dodatni bodovi će se dijeliti za posjete u svrhu proslave posebnih prigoda”, napisali su iz Maldives Immigration.
Maldivi, čija ekonomija u velikoj mjeri ovisi o industriji turizma i ugostiteljstva, bili su jedna od prvih zemalja u Aziji koja je ponovno otvorila svoje granice usljed pandemije. Turisti su se već u julu počeli polako vraćati na ovo ostrvu.
Stručnjak iz oblasti turizma Scott Keyes smatra da bi ideja o programu lojalnosti mogla imati dugoročni potencijal.
“To je možda najinovativniji potez turističke zajednice jedne zemlje. Većina ih se fokusira isključivo na oglasne kampanje, ali Maldivi imaju nešto novo i jedinstveno”, kazao je Keyes.
Predstavnik nacionalne turističke zajednice Maldiva kazao je za CNN Travel da će se program lojalnosti početi provoditi od decembra 2020. godine. Ipak, još nije potpuno jasno kakve će tačno pogodnosti uživati putnici i kako će sakupljati svoje bodove.