Trip.com Group, kineska online turisticka agencija koja se prethodno zvala Ctrip i TripAdvisor, jedna od najvecih turistikih platformi na svijetu, prije nekoliko dana objelodanili su poslovnu saradnju, prenosi Skift.
Prema uslovima sporazuma, Trip.com Group će, između ostalog, distribuirati sadržaj TripAdvisora kroz svoje brendove poput Ctripa, Trip.com-a, Qunara i Skyscannera.Uz to, sporazum kompaniji Trip.com Group podrazumijeva i mogućnost dovodjenja jednog clana u upravu TripAdvisora.
Poslovnom saradnjom, koja se prozima kroz novi brend naziva TripAdvisor China, TripAdvisor će posjedovati 40 % kompanije te će obezbijediti kompaniju Trip.com Group ekskluzivnim pravima na svoj kineski brend, licencama za sadržaj i ostalom imovinom kompanije. Trip.com Group većinski je dioničar ovog novog brenda.
U zajedničkoj izjavi za medije, kompanije su navele kako ovaj sporazum pomaže kompaniji Trip.com Group u postizanju internacionalnih ciljeva te ojačava ugled TripAdvisora kao globalnog lidera u sektoru turizma.
„Zadovoljstvo nam je najaviti strateško partnerstvo sa Trip.com Group kako bi proširili globalni doseg TripAdvisora, ali i pomogli kineskim turistima planiranje smislenijih putovanja“, izjavio je Stephen Kaufer, predsjednik uprave TripAdvisora.
Uz to „Kina je jedno od najvećih i najbrže rastućih turistickih tržišta na planeti. Trip.com Group, s poznatim brendovima i tržišnim liderstvom, savršen je partner koji nam može pomoći u postizanju dugoročnih ciljeva u regiji.“
Izvršna direktorica kompanije Trip.com Group, Jane Sun, ukazala je na sveobuhvatnu korist TripAdvisorovih korisničkih recenzija, savjeta i fotografija, naglasavajuci kako će sporazumi pomoći u globalnom rastu i viziji kompanije da zadovolje potrebe svojih kupaca sirom svijeta.