Imajući u vidu da je aktulena situacija sa pandemijom koronavirusa uslovila novi vid komunikacije ka strateški važnim emitivnim tržištima, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore predstavila je turističku ponudu destinacije na on-line B2B virtuelnoj turističkoj berzi namijenjenoj turoperatorima sa tržišta Austrije.
Kako je saopšteno iz NTO, njihovi predstavnici su, putem online sastanaka, upoznali predstavnike austrijskih turoperatora i agente prodaje sa aktuelnim uslovima putovanja u Crnu Goru, shodno pandemiji Kovid-19.
Poseban akcenat stavljen je na bezbjednost, a turoperatori su imali priliku da se, pored zdravstvenih mjera i protokola koji se sprovode u našoj destinaciji, informišu o smještajnim kapacitetima koja imaju “Safe travel”oznaku. Takođe, turoperatorima je predstavljena aktuelna turistička ponuda destinacije sa fokusom na aktivni odmor u prirodi i gastronomiju.
Sastancima su prisustvovli neki od najznačajnijih turoperatora iz Austrije, među kojima su: DERPART Traumreisen, Austrian Ailrines – Lufthansa Group, Columbus, Die Profurlauber GmbH, Gruber Touristik, Josef Huber GmbH, Mader Reisen Vertriebs GmbH, Reisebüro Kuoni GesmbH, Reisebüro Schwarz, Reisebüro Stranger e.U. S, Ruefa Reisen GmbH, Sabtours touristik, TUI Austria Holding GmbH i ÖBB.
On-line B2B turističku berzu, namijenjenu uvezivanju austrijskih turoperatora sa turističkim destinacijama, organizovala je PR&marketing agencija AVIAREPS, koja u Austriji predstavlja veliki broj avio-kompanija, hotelskih partnera i nekoliko prvoklasnih turističkih destinacija.
Učešće u događaju uzelo je više od 60 predstavnika turopertora i agenata prodaje, kao i 17 izlagača, među kojima je bila i Crna Gora.