Vrijeme je da počnete da učite o Crnoj Gori, jer su se stvorili uslovi da ta zemlja postane najatraktivnija turistička destinacija na Balkanu, dio je tekstova stranih medija koji su prošle nedjelje izvijestili o našoj državi i njenoj ponudi za narednu sezonu. 

U tekstu pod naslovom “Crna Gora: Najveća tajna Balkana na otvorenom”, autorke Sofi Ibutson, u kojem je Crna Gora nazvana jednom od posljednjih velikih divljina Evrope, ocjenjuje se da mlada evropska država ima dovoljno netaknute prirode za sve vrste istraživanja za planinare, bicikliste ili zaljubljenike u zimske i vodene sportove.

“Sa ambicijom da se takmiči sa francuskom rivijerom, stvaranje primorskih odmarališta i marina, na vrhu je liste prioriteta. Porto Montenegro već ima vezove za jahte od 450 metara, a Luštica Bay marina može da usidri brodove do 35 metara dužine. Jaht klubovi, restorani, hoteli i prvi golf teren sa 18 rupa su već u igri, tako da možete odmah ostaviti Monte Karlo i pripremiti se za sezonu sa stilom u Crnoj Gori”, navodi TNT, koji poziva čitaoce da bukiraju aranžmane i iskoriste sve što Crna Gora pruža prije nego što nastanu gužve.

Predstavljajući Luštica Bay, kao projekat Orascoma, švajcarski Bilan ocjenjuje da je “ugledna kompanija ozbiljan primjer zainteresovanim stranim investitorima koji žele da ulažu u Crnu Goru”.

“Mala zemlja je biser koji je ostao netaknut i stoga očekuje da će privući sve veći udio od 343 miliona turista koji svake godine posjećuju Mediteran” navodi Bilan, a prenosi portal Bokanews.

Za azerbejdžanski Business Time Crna Gora je nevjerovatna zemlja.

“To je veoma mlada evropska država, koja istovremeno ima bogatu istorijsku prošlost i mnogo arhitektonskih i kulturnih spomenika. Mada zauzima mali dio Jadranske obale, ima slikovite obalne linije… Ova mala zemlja ima mnogo aduta drevni Perast, Petrovac, maslinjaci u Baru i Tvitu, crkve, manastiri i muzeji Cetinja i još mnogo toga”, piše reporter azerbejdžanskog Biznis tajma.

Ističući napore Crne Gore na stvaranju najpovoljnijeg ekonomskog ambijenta za poslovanje koji privlači investitore, Biznis tajm ističe da je Luštica Bay “izvanredan turistički projekat velikog obima”.

“To je prvi jedinstveni rezideincijalni grad, najveći u ovom dijelu Evrope sa obimom ulaganja od 1,2 milijarde eura”, navodi se u tekstu “Crna Gora budućnost turizma”.

Share.

Leave A Reply

Close