Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika sa najvećim izborom smještajnih objekata (koji uključuju više od 30 različitih vrsta objekata, uključujući hotele, apartmane, vile, hostele, farme, bungalove i brodove), službeno je predstavio novootvorene stalne kancelarije u Splitu i Dubrovniku na konferenciji za medije održanoj u Splitu. 

Njihovo je otvaranje rezultat porasta broja partnera Booking.com-a u splitskoj i dubrovačkoj regiji koje uživaju status jednih od najatraktivnijih destinacija u Hrvatskoj, ali i Evropi. Otvaranje kancelarija u Dubrovniku biće velika podrška i poslovanju partnera Booking.com-a u Crnoj Gori kojih je trenutno nešto više od 3,500. 

Ovom prilikom predstavljeni su i zanimljivi podaci koji potvrđuju da i ove godine najveći broj gostiju koji posjećuju Crnu Goru dolazi iz Rusije, a potom slijede oni iz Velike Britanije, Francuske, Poljske i Rumunije. Kao glavne razloge posjete Crnoj Gori gosti ističu stara gradska jezgra, plaže, prirodu, noćni život i hranu. 

Na otvaranje kancelarije u Dubrovniku dodatno se osvrnuo Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.com-a.

“Osim što će pogodovati partnerima u Hrvatskoj, otvaranje stalne kancelarije u Dubrovniku povoljno će uticati i na poslovanje u Crnoj Gori. Činjenica da se ukupan broj smještajnih objekata Crne Gore i dubrovačke regije popeo na gotovo 8,500 bila nam je dovoljan pokazatelj da je otvaranje stalne kancelarije nužan poduhvat, te da ćemo na taj način našim trenutnim i budućim partnerima biti u mogućnosti dati još bolju i kvalitetniju podršku, te pomoći korisnicima da pronađu smještaj koji odgovara upravo njima”, rekao je on.

Sezonske kancelarije u Splitu i Dubrovniku velikim su dijelom zaslužne za uzlaznu putanju koja je vidljiva i u pogledu povećanja partnera Booking.com-a, ali i rastuće potražnje za smještajnim objektima kojih danas na ovom području ima oko 21,000. Sjajan lokalni tim ukomponovao je svoja znanja sa onim globalnim i to se pokazalo kao idealna kombinacija.

Odatle je i donesena odluka o otvaranju stalnih kancelarija kako bi se napori nastavili i izvan ljetnih mjeseci što će na kraju doprinijeti i samom poslovanju. 

Za uređenje splitske i dubrovačke kancelarije Booking.com-a bila je zadužena agencija Brigada, koja potpisuje i zagrebačku kancelariju. Enterijer je prikaz svih vrijednosti kojima se Booking.com vodi u svom radu. 

Booking.com je vodeća svjetska stranica za online rezervaciju smještaja koja garantuje korisnicima najbolje cijene za sve vrste smještaja – od manjeg privatnog smještaja do luksuznog smještaja sa 5 zvjezdica. Gosti mogu pristupiti web stranici Booking.com-a bilo kada, bilo gdje sa svojih računara, mobilnih telefona i tableta, te nikad ne plaćaju rezervacijsku naknadu.

Web stranica Booking.com-a dostupna je na 42 jezika, nudi više od 900.000 hotela, uključujući više od 420.000 smještajnih objekata te pokriva više od 89.000 odredišta u 223 zemlje i teritorija širom svijeta. Stranica takođe donosi više od 88 miliona recenzija gostiju koji su boravili u objektima te privlači online posjetioce širom svijeta, bilo da putuju poslovno ili privatno. Uz više od 19 godina iskustva i tim koji broji više od 11.000 zaposlenika u 176 kancelarija širom svijeta, Booking.com ima i vlastitu službu za korisnike koja je dostupna 0-24 kako bi gostima pomogla na njihovu jeziku i osigurala im izvrsno korisničko iskustvo.

Booking.com B.V. osnovan je 1996. godine te je vlasnik i upravnik Booking.com-a™ kao dio grupacije Priceline Group. 

 
Share.

Leave A Reply

Close