“Naša dugogodišnja želja je bila da imamo jedan ovakav film, kao alat za promociju hercegovačkog turizma. Konačno smo ovo uspjeli realizirati i jako smo zadovoljni urađenim poslom. Tri godine se radilo na filmu, uvijek je bio problem u novcu, a sad kad je on gotov, možemo samo istaknuti sjajan kvalitet urađenog posla njegovih autora Zorana Drmaća i Ivana Raguža”, kazao je Stjepan Primorac, predsjednik Turističkog klastera Hercegovine.

Film će biti prikazan i na državnoj televiziji BHT, što je produkt rada i razgovora turističkih radnika iz klastera na mostarskom sajmu.

Na promociji filma bio je prisutan i Ivan Jurilj, direktor Redaha, regionalne razvojne agencije, subjekta koji je zaslužan i za pokretanje samog turističkog klastera.

“Promocija je vjerovatno najvažniji dio posla u izgradnji imidža jedne regije, a turizam je jedan od stupova razvoja regije. Hercegovina zaslužuje konstantnu promociju, a ovaj film je dodatni instrument u tome. Kako se razvijaju novi turistički proizvodi, tako treba razvijati i alate za njihovo promovisanje”, kazao je Jurilj.

Slika govori hiljadu riječi, a pokretna još i više, bila je poruka Ivana Jurilja.

Andrija Krešić, direktor Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanskog kantona izrazio je pohvale na rad Turističkog klastera Hercegovine, ali i same ideje izrade jednog ovakvog filma.